Cisowianka – Tradycja, która nieprzerwanie trwa do dziś

Właśnie wystartowała piękna kampania Nałęczowa Zdrój, partnera wielu naszych wydarzeń, producenta wody mineralnej Cisowianka i Cisowianka Perlage. Potwierdza ona po raz kolejny, jak ważna dla Nałęczowa Zdrój jest historia regionu, z którego pochodzi. 
 
– Jako jedno z największych polskich przedsiębiorstw w regionie stale się rozwijamy, planując kolejne inwestycje, ale w tym wszystkim nie zapominamy o tym co najważniejsze – dziedzictwie historycznym i kulturowym naszego regionu. W naszej ostatniej kampanii reklamowej nawiązujemy do najważniejszych dla nas wartości takich jak tradycja, rodzina i znaczenie historyczne Nałęczowa jako uzdrowiska – wyjaśnia Dorota Weka, Dyrektor Kreatywna z Nałęczów Zdrój.

W kreacji wykorzystane zostały akwarele autorstwa Michała Zaborowskiego. Malunki w niezwykły sposób przenoszą nas do uzdrowiska Nałęczów w jego najlepszym okresie oraz do Pałacu Małachowskich, którego właścicielem jest od 2017 spółka Nałęczów Zdrój i który stał się zalążkiem nałęczowskiego uzdrowiska. Producent Cisowianki otwiera nową kartę historii pałacu, przywracając dawną świetność temu skarbowi architektury.