Przyszłość jest teraz! #50FOODandFUTURE (część 5)

Tej wiosny prezentujemy ostatnią część naszego cyklu, zestawienia oraz kampanii społeczno-popularyzatorskiej promującej polskie innowacyjne rozwiązania w szeroko rozumianej tematyce foodowej i designu „wokół stołu”. Pięćdziesięcioro producentów, szefów kuchni oraz aktywistów z bardzo różnych okołofoodowych dziedzin, branży i biznesów. W tej edycji są to głównie producenci, którzy chcą zmieniać nie tylko nasz kraj. Ich ambicje często wybiegają także zdecydowanie poza teren Europy. Część z nich jest już obecna na międzynarodowych rynkach i osiąga sukcesy, część przebija się dopiero do polskich odbiorców. Łączy ich jedno: wiara w to, że zarówno oni, jak i nasz kraj mogą i powinni odgrywać istotną rolę w kształtowaniu tego, co znajduje się na stołach, talerzach czy w kieliszkach. Polscy winiarze, producenci piwa i alkoholi, zamienników mięsa czy właściciele przedsiębiorstwa hodowlano-nasiennego są przekonani że ich produkty w niczym nie ustępują zagranicznym konkurentom, a nawet przewyższają je. Na podsumowanie naszej kampanii przyjdzie jeszcze czas, niemniej jednak już teraz zabieramy się za planowanie kolejnych działań i form współpracy z prezentowanymi przez nas bohaterami reportaży.

Dziękujemy naszym partnerom oraz ekspertom #50FOODandFUTURE, a także mediom w kraju i za granicą, które włączyły się w ten cykl.

Partnerzy

Nuta
Maestro Andrea Camastra – ekspert cyklu #FOODandFUTURE – znów komponuje, tworząc dania w swojej nowej restauracji Nuta. 

 

TEKST: IGOR GRZESZCZUK
ZDJĘCIA: MAŁGORZATA OPALA

Powiązane